حریق گسترده در بازار تبریز، بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده جهان

حریق گسترده در بازار تبریز، بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده جهان

بازار تبریز که حدود یک دهه پیش به عنوان بزرگترین بازار سرپوشیده جهان به ثبت جهانی رسیده، در میان شعله‌های حریق می‌سوزد. این در حالی است که شماری از مردم با اطلاع از وقوع این رویداد روانه بازار تبریز شده‌اند و در نتیجه، ازدحام در خیابان اطراف شکل گرفته که کار را برای امدادگران دشوار کرده است. وضعیتی که نیرو‌های پلیس می‌کوشند آن را مدیریت کرده و راه را برای تردد امدادگران باز نگه دارند.

چگونه یک سیستم رزرواسیون سود پارکینگ شما را افزایش می دهد؟

بازاریابی خود را قدرتمند کنید

نرم افزار رزرواسیون پارکینگ (PRS) جامع ترین نرم افزار پارکینگی در دنیا محسوب می شود. برای شرکت هایی که به دنبال فراتر رفتن از رقبای خود و رشد درآمد هستند، نرم افزار رزرواسیون پارکینگ برای کمک حاضر است. با یک راه حل رزرواسیون بلادرنگ که در یک نرم افزار ترکیب شده، شرکت ها می توانند بازار و مشتریان خود را بهتر مورد هدف قرار دهند و بازدید کنندگان را به خریداران تبدیل کنند.

بازاریابی خود را قدرتمند کنید

اپراتورهای پارکینگ در یک رقابت ثابت با یکدیگر هستند که برای پیروزی در رقابت باید دائما محصولات و خدمات بهتری را نسبت به سایر رقبا ارائه دهند. با یک سیستم رزرواسیون پارکینگ چند جانبه، اپراتورهای پارکینگ می توانند سطح بالاتری از خدمات را به مشتریان ارائه دهند. اما آیا میدانستید که یک سیستم رزرواسیون پارکینگ آنلاین می تواند قدرتمند از توانایی های یک بازاریابی هدف گیری شده باشد. اما چگونه؟

دنیای امروز نیاز حیاتی به اطلاعات برای تارگت کردن بهتر مصرف کنندگان و تبدیل آن ها به مشتریان وفادار دارد. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط شرکت Advisary Firm Brain & Co، افزایش 5% در تعداد مشتریان، موجب افزایش 25 تا 95 درصدی در سود میشود. همچنان این سوال باقی است که چگونه می توانید شرکت خود را بهتر از سایر رقبا مارکت کنید؟

با نرم افزار رزرواسیون پارکینگ (PRS)، شرکت ها می توانند اطلاعات بسیار ارزشمندی در مورد مشتریان، مانند ترجیحات آن ها، اطلاعات تماس، تعداد تکرارهای مراجعت آن ها و … جمع آوری کنند. شرکت های دارای این اطلاعات می توانند کمپین های تبلیغاتی را به وسیله ی ایمیل، شبکه های چند رسانه ای، SEO و PPC هدایت کنند. اجرای کانال های با چندین مخاطب، این امکان را فراهم می کند که می توانیم میزان بازدهی از تبلیغات PPC و یا هزینه های کمپین های تبلیغاتی و یا اینکه چقدر باید هزینه کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم را مشخص می کنند. omni-demand ها می توانند به بخش بندی بازار و یا تارگت کردن در کمپین های مختلف را به صورت بلادرنگ انجام دهند.

این اطلاعات کمپین های بازاریابی را اندازه می کنند و میزان موفقیت یا شکست آن ها در به بدست آوردن اطلاعات با ارزشی در مورد اینکه در دفعات بعدی میزان تاثیر گذاری تبلیغ چگونه است یا اینکه روی چه تاکتیک هایی باید سرمایه گذاری کنند تا به نتیجه مطلوب تر برسند، مشخص می کنند.

داشتن استراتژی و اجرای اهداف بسیار بالا و داشتن یک برنامه بازاریابی شخصی برای غلبه به رقبا و رشد درآمد امری ضروری است.

PRS یک فروشگاه رزرواسیون آنلاین برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان است. با بسیاری از شرکت های PARCS و درگاه های پرداخت یکپارچه می شود. PRS یک نرم افزار جامع برای تمامی عملیات پارکینگی و با هر سایزی از پارکینگ مانند پارکینگ های فرودگاهی، بنادر، هتل ها، پارکینگ های داخل شهری و … است.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید.